Friday, June 21, 2013

מחזור החיים של הקניות בסלולרי


מכשיר הנייד הופך להיות "תהליך קנייה" בתהליך הקניות בסלולרי. אחד מושגי השיווק המפורסם ביותר של חיסכון בזמן, הרעיון שהלקוח עושה נתיב צפוי למכירה (בהגדרתו, את תשומת הלב הראשונה שלה למוצר, ולאחר מכן עניין חולף בזה, ותשוקה, ולבסוף, פעולה), שימש עוד כמסגרת לספקים כדי ליצור אסטרטגיה לתקשורת עם לקוחות והשפעה. למרות שכבר דנו בצעדים ומעודנים לאורך זמן, ועכשיו תהליך קנייה לעתים קרובות מוצג כ" משפך מכירות "(עם שמיעה ראשונית גדולה הוא מודע לכך, קבוצות קטנות יותר תקשור עם היכרות, התחשבות, את רכישה ונאמנות), הרעיון הבסיסי נשארה את המחויבות של הלקוח לרכישה מעצימה כל שלב, ואם ההשקעה אם המוכר להביא את העסקה לסיום מוצלח.

כעת, הודות לטלפונים חכמים ומחשבי לוח, משווקים צריכים לחשוב מחדש על דברים. קניות הפכה להיות תהליך אטרקטיבי ולא מה שעבד פעם ספק עם עובד גם כיום. צרכנים לא הולכים לקניות, אבל קניות יש תמיד.

כדי להתאים למגמה זו, מפעילים חייבים להתחיל בהכרה בכך ש, בעולם החדש הזה של מסחר נייד, הערוץ המסורתי הוא מת. הוא הוחלף על ידי משהו קרוב יותר למחזור חיים מסחרי, שבו מוכרים יכולים להשפיע על התנהגות הצרכנים של החלטות קנייה הניידת בכמה רגעי מפתח.

מאמצי שיווק בהדרכת משפך המכירות המסורתיים לא עובד בסביבת קמעונאית מאוכלסת על ידי מכשירים ניידים, מפני שעל ידי הקונה הנייד עדיין הפעיל, כל התהליך של קנייה ו רכישה היא רצופה ולסירוגין. בערוץ הישן, הקונה פעל בשניהם רכישה ומכירות להביא אותם קרוב יותר לרכישה. עם נייד, התהליך הוא רצף של מאורגן מסוג זה. שלבים של התהליך של רכישת טלפונים קורים כל הזמן. ובמיוחד לקוחות ניידים (M-קונים) יכולים להשפיע כאשר הם משתמשים במכשירים הניידים שלהם בדרכים.

אני אוהב לחשוב שהמחזור של החברה הסלולרית במונחים של שש מדינות מפתח שבם יש ללקוחות על רכישות החיים, כל אחד מהם מציע רגעים שניתן להגיע והשפיעו כי הם משתמשים בהיבטים שונים של אסטרטגית שיווק סלולרי בשביל טלפוניה ניידת.

בכל אחד משש פעמים שונות של מחזור חיים של עסק נייד, יש מוכרי פוטנציאל להוביל לצרכן הנייד להתנהגות הקנייה של המוצר והשפעה.

1 ההגדרה: טרום קנייה. זהו השלב של חיפוש סלולרי, צרכנים משתמשים בטלפונים חכמים ומחשבי לוח לפני ששוקלים ללכת לחנות. מתיחה היא מטלטלים, ולא כאמצעי לדחוף. ספקים חייבים לפרסם מידע על המוצרים שלהם והודעות שנמשכים על ידי הצרכן בהתאם למסגרת של אדם זמן, מחשבה ומיקום זה.

2 תנועה: במעבר. שלב זה מתרחש כאשר הצרכן הוא בדרך לחנות או איזו שליחות. עם תכונות חדשות המבוססות על מיקום, סוחרים יכולים לנצל את מידע כגון מיקום ומהירות באופן חכם, לשלוח הודעות ממוקדות והרלוונטיות ביותר לצרכנים שבחרו לקבל הצעות מעניינות. ספקים ייצרו ערך עבור צרכנים, מתן תמריץ לנטוש את העמדה ביישום מסוים "על" שלהם.

3 דחף: על מיקום. זה מתרחש בלבנים וטיח. בימים הראשונים של האינטרנט, מיקום פיזי של העסק גרמו נזק לחברה, שכן רק קמעונאים מקוונים יכולים למכור ישירות לצרכנים בעלויות נמוכות יותר. עם נייד, מיקומו הפיזי הופכים נכס. אבל בעוד כמה קמעונאים מנצלים את היכולת לתקשר, גם להחמיץ את ההזדמנות כדי לזהות ולתקשר עם צרכנים ניידים בעת בחנות.

4 משחק: בתהליך הבחירה. זה כאשר לקוחות נמצאים בסמוך למוצר בפועל הם עשויים לשקול לקנות. עם מה שמכונה שיווק קרבה, משווקים יכולים להשתמש בטכנולוגיות שונות לאינטראקציה בזמן אמת עם לקוחות, עם היכולת להזיז אפילו את המחירים בזמן אמת. לדוגמה, מספר הלקוחות הולכים למוצר מסוים יכול לקבל את ההצעה בזמן אמת כהנחה על זה. בהתבסס על ידיעה בזמן אמת של המלאי, ניתן לשנות את ההצעה או תסתיים לפני הקבוצה הבאה מגיעה. צרכנים יכולים לסרוק ברקודים על מוצרים ולקבל השוואות מחירים בתחום עם טכנולוגיה מתוחכמת והקל לשימוש, אבל.

5 גלישה: נקודת המכירה. הנה הזדמנות נוספת כדי להשפיע על הקונה. הוצג כחברות יאמצו יותר אפשרויות בשירות עצמי ויכולות של טלפונים ניידים משולבות עם מערכות קופה, הצעות וחסרונות-הצעה ניתן לצרכנים בעת הרכישה ותשלום.

6 האוכל המוכן: לאחר רכישה. זו מתרחשת לאחר הרכישה, צרכנים להחליף תמונות, קטעי וידאו ומידע על הרכישה האחרונה שלה ולשתף אותם עם המכשיר הנייד שלך עם חברים ועמיתים לעבודה, לבקש ולקבל תגובות. האתגר עבור משווקים הוא להפוך לחלק מהשיחה בנקודה זו.

פעילות ניידת בכל אחד מששת מהשלבים האלה תמשיך לגדול בשילוב עם אסטרטגית שיווק סלולרי כמו טלפונים חכמים ומגביר את חדירת לוח ויותר צרכנים להצטרף לשורות צרכנים ניידים. הכרה ברכישה של מחזור החיים נייד כפי שמוצג, מותגים וקמעונאים יהיו מסוגל להסתגל לאורך האבולוציה שלו, ולהשתלט על האמנות של השפעה של טלפון חדש.

No comments:

Post a Comment